|
|
|
O P E R A C J E N A K O N C I E P R Z E Z I N T E R N E T |
Protokół i siła szyfrowania połączeń internetowych |
SSL 3.0, 128 bitów |
SSL 3.0, 128 bitów |
Token |
brak |
brak |
Listy haseł jednorazowych (TAN) |
- w postaci 50 jednorazowych 5-cyfrowych haseł (numerów) wydrukowanych na papierze,
- wszystkie hasła są widoczne, więc mogą zostać podejrzane przez osoby trzecie,
- konieczność osobistego zamawiania list w internecie lub poprzez operatora mLinii lub telefoniczny serwis automatyczny,
- maksymalnie można zamówić tyle list, aby ilość posiadanych przez klienta list nie przekroczyła pięciu,
- system zarządzania listami haseł jednorazowych umożliwia zamówienie kolejnych list, usunięcie "spalonych", aktywację kolejnej listy, itd.
|
- w postaci 40 jednorazowych 6-cyfrowych haseł (numerów) wydrukowanych na plastyku wielkości karty płatniczej,
- poszczególne kody są przykryte specjalną warstwą zabezpieczającą (podobnie jak na różnych zdrapkach), która uniemożliwia podejrzenie kolejnych haseł przez osoby trzecie. Każda próba odkrycia będzie widoczna,
- kolejne karty są przysyłane automatycznie w miarę zużywania posiadanych,
- możliwość wcześniejszego zamówienia karty poprzez konsultanta Inteligo. |
Przypadki użycia TAN'ów |
- ustalenie nowego przelewu zdefiniowanego,
- modyfikacja ustawień przelewu zdefiniowanego,
- zlecenie wykonania przelewu na niezdefiniowany wcześniej rachunek,
- aktywowanie kolejnej listy haseł jednorazowych
TAN'em nie są chronione przelewy na wcześniej zdefiniowany rachunek.
|
- ustalenie nowego przelewu zdefiniowanego,
- modyfikacja ustawień przelewu zdefiniowanego,
- zlecenie wykonania przelewu na niezdefiniowany wcześniej rachunek,
- aktywowanie kolejnej listy haseł jednorazowych
TAN'em nie są chronione przelewy na wcześniej zdefiniowany rachunek.
|
I N N E |
Sposób dostarczenia kart płatniczych |
list zwykły, karta nieaktywna |
pierwsza karta dostarczana przesyłką kurierską, karta nieaktywna
kolejne karty dostarczane zwykłą pocztą, karty nieaktywne |
L O G O W A N I E - I D E N T Y F I K A T O R Y I H A S Ł A D O S T Ę P U |
|
|
|
Kanał komunikacji |
Internet |
Telefon (konsultant) |
Telefon (IVR) |
WAP |
SMS |
Internet |
Telefon (konsultant) |
Telefon (IVR) |
WAP |
SMS |
Identyfikacja klienta |
Podanie identyfikatora i hasła |
Pytania zadawane przez system (w tym o cyfry hasła) |
Podanie identyfikatora i trzech określinych cyfr hasła |
Podanie identyfikatora i hasła |
Podanie identyfikatora i hasła |
Podanie identyfikatora i hasła |
Podanie identyfikatora i hasła |
Podanie identyfikatora i hasła |
Podanie identyfikatora i hasła |
numer telefonu komórkowego klienta, podanie 4 ostatnich cyfr numeru rachunku |
Format identyfikatora |
8-cyfrowy numer |
8-cyfrowy numer |
Hasło |
8-20 znaków (małe i duże litery + cyfry) |
6-cyfrowy numer |
8-20 znaków (małe i duże litery + cyfry) |
6 znaków |
6-8 znaków (małe i duże litery + cyfry) |
6-8 cyfr |
6-8 znaków (małe i duże litery + cyfry) |
brak |
Uwagi |
Przed połączeniem z operatorem mLinii zaleca się zalogowanie do automatycznego serwisu telefonicznego (podanie numeru identyfikacyjnego i trzech określonych cyfr hasła) i stąd przejście do połączenia z mLinią. W takim wypadku unika się ustnej odpowiedzi na pytania operatora o numer klienta i 3 określone cyfry hasła. |
|